HUMANITY FOR PALESTINE

segalanya tentang palestin kita

ad

Perancangan Palestin


Banyak yang dalam fikiran untuk perjuangan Palestin di KMB sepanjang tahun ni.

Namun, atas kelemahan diri sendiri yang kurang bijak mengambil peluang atas masa yang berbaki di KMB, segalanya asyik dipinda ke hari yang lain.

Antaranya;

1. A Night of Hope.

Program malam amal kesenian untuk Palestin kolaborasi dengan MPAC KMB. Cadangan tarikh 14 Ogos, Friday Night Live. Namun atas surprise cuti H1N1, mungkin terpaksa ditunda lewat sikit untuk kesempurnaan persembahan. Allahu'alam, muga2 dapat dilaksanakan secepat mungkin.

2. Roadshow Palestin

Program kempen Selamatkan Palestin dan Boikot Israel. Roadshow, segalanya tentang palestin dengan konsep iras Ekspo Dunia Islam (EDI) KMB 09. Sudahpun berbincang dengan pihak penganjur, Haluan Palestin, namun memerlukan tarikh yang sesuai. Sangat susah ye nak cari tarikh yang fit untuk semua budak2 KMB nih. Astaghfirullah al azeem..

3. Lobi Boikot Coca-cola dan produk boikot utama yang berkaitan di Koperasi KMB.

Petisyen untuk menyokong pemboikotan produk boikot di Koop KMB. Sangat memerlukan kefahamana akan kewajiban boikot dan sokongan dari warga KMB seluruhnya untuk menjayakannya.

Ini antara perancangan terdekat HOPE di KMB. Tak lupa, pelantikan pewaris perjuangan Palestin HOPE di KMB inshaAllah dalam minggu pertama naik cuti ni!

Muga2 kehadiran kalian dapat membantu dan melancarkan lagi perjuangan kita!

"you guys are their future hopes"

=)

Oh ya, menjelang Ramadan ni, marilah kita sama-sama meningkatkan iman dan amal kita bersama-sama dalam madrasah tarbiyyah yang paling mantop ini!

Satu benda yang kita kena faham, walau macam mana pun nama Humanity of Palestine itu dicorakkan, in the end, perjuangan pembebasan Palestin kita itu bergantung ultimately pada iman dan aqida kita;

Rabbaniyyah kita; dependence kita pada Al-Khaliq dalam memberikan kemenangan dalam perjuangan kita nih.

Maka, sama-samalah kita berusaha kuat meningkatkan mutu iman dan amal kita!^^

1 comments:

alhuda said...

salam adik-adikku...
moga Allah bantu usaha kalian..
kami doa dari jauh